هداياي تبليغاتي | هديه تبليغاتي هداياي تبليغاتي | هديه تبليغاتي .

هداياي تبليغاتي | هديه تبليغاتي

تعريف هداياي تبليغاتي و كاربرد هايش چيست

جعبه تبليغاتي

هداياي تبليغاتي در واقع يك روش نوين تبليغاتي براي تشكر و قدر داني از انتخاب و اعتماد مشتريان به شما مي باشد. هداياي تبليغاتي را مي توان يادگاري هاي كاربردي در نظر گرفت كه نام ، نشان و آرم تجاري شما وهمچنين محصولات و خدمات شما را به گونه اي موثر در ذهن مشتريان حك مي كند و يا به عبارتي ديگر هداياي تبليغاتي يكي از مهمترين عوامل جلب توجه مي باشد كه ميتواند اثر زيادي در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به اين نكته هم بايد توجه كرد كه انتخاب صحيح نوع هداياي تبليغاتي و به كارگيري خلاقانه در انتخاب يا طراحي هدايا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زيرا بسياري از مشتريان از هداياي تبليغاتي خود استفاده مي كنند ارائه هدايايي خلاق كه مخاطب را به هيجان آورد باعث خشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغات كننده در مشتري مي شود.
مشتريان اكثرا آگهي هاي چاپي و الكترونيكي را نگه نميدارند يا ازخاطر ميبرند ولي با ارائه يك هديه تبليغاتي حتي كوچك (كه مي تواند يك خودكار تبليغاتي يا ليوان تبليغاتي و … باشد) كه اطلاعات تماس شما روي آن درج شده ميتوانيد ارتباطي نزديك و مستقيم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نماييد..
طبق پژوهش هاي مستمري كه در زمينه هداياي تبليغاتي انجام شده است در روابط هديه دهندگان و هديه گيرندگان ، يافته ها حاكي از اين است كه شركت هايي كه به مشتريان خود هداياي تبليغاتي مي دهند در مقايسه با شركت هايي كه هديه نمي دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدايا گيرندگان را دارند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۴:۲۰ توسط:maryam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :