هداياي تبليغاتي | هديه تبليغاتي هداياي تبليغاتي | هديه تبليغاتي .

هداياي تبليغاتي | هديه تبليغاتي

دستگاه چاپ پارچه چيست

 دستگاه چاپ پارچه كلندر عرض ۱۲۰
 دستگاه چاپ رول به روي رول پارچه
 يكي از روش هاي چاپ روي پارچه توسط دستگاه انتقال حرارت رول به رول كلندر انجام مي شود و دستگاه كلندر چاپ روي پارچه را بصورت رول و شيت مي تواند انجام دهد
 چاپ روي پارچه به روش هاي مختلفي انجام مي گيزد ولي توسط كلندر سرعت و دقت چاپ بالا مي باشد
 دستگاه كلندر انتقال دهنده حرارت بصورت غلطكي بر روي كاغذ و پارچه مي باشد
 دستگاه چاپ بصورت رولي كار مي كند براي كار بايد شما پلاتر اپسون داشته باشيد كه طرح مد نظرتان را روي كاغذ هاي مخصوص وبا رنگ سابليميشن پرينت بگيريد
 پرينت مي تواند بصورت رول باشد و يا شيت ،پرينت گرفته شده را روي ميز دستگاه قرار ميدهيم بر روي سيلندردستگاه نمد در حال گردش به دور سيلندر مي باشد كاغذ
 را بر روي پارچه قرار ميدهيم و در قسمت نمد قرار ميدهيم ، نمد كاغذ و پارچه را به دور سيلندر مي چرخواند و با فشاري كه بر روي كاغذ مي آورد
 و حرارتي كه سيلندر ايجاد مي كند باعث انتقال رنگ به روي پارچه مي شود.
 فرايند سابليميشن جهت چاپ بر روي پارچه هاي رولي از پرس هاي روتاري استفاده ميگردد. مشخصات كلي كلندرهاي مخصوص چاپ ترانسفر پارچه : ۱- سيستم گرمايي روغن داغ با سيلندرهاي وكيوم شده ، طبق استانداردهاي “مونتي آنتونيو” ۲- نمد ساخت امريكا ۳- مجهز به سيستم محافظت از نمد در صورت قطع برق يا مشكل در فشار باد
 قابليت چاپ بصورت رول به رول و شيت
 سيلندر دستگاه كلندر چگونه داغ مي شود؟
 داخل سيلندر روغن مخصوصي ريخته شده است كه توسط المنت هاي حرارتي داغ مي شوند و باعث گرم شدن سيلندر مي شوند.
 وزن دستگاه ۵۸۰kg
 ۳۰ آمپر

دستگاه چاپ پارچه،فروش دستگاه چاپ پارچه،قيمت دستگاه چاپ پارچه،خريد دستگاه چاپ پارچه

 روش هاي چاپ روي پارچه و اشياء:

جهت چاپ بر روي پارچه و اشياء مختلف ، روش‌هاي بسيار زيادي وجود دارد كه هر يك از روش هاي فوق بصورت سنتي سال هاست كه  مورد استفاده قرار مي گيرد. با پيشرفت تكنولوژي و همزمان با ارائه روشهاي جديد چاپ و از آن جمله چاپ ديجيتال ، روشهاي نويني نيز براي چاپ بر روي پارچه و اشياء ارائه شد . از مزيتهاي اصلي اين روش‌ها، نسبت مناسب توليد در تيراژ بسيار پايين‌تر به قيمت تمام شده مي‌باشد كه در روش‌هاي چاپ سنتي غير قابل دسترسي مي باشد.

قيمت دستگاه چاپ پارچه

در اينجا روش‌هاي چاپ بر روي پارچه و اشياء گوناگون را به دو روش كلي تقسيم مي‌كنيم :

 ۱ – روش چاپ مستقيم :

  در اين روش با استفاده از يك دستگاه چاپگر يا پلاترعريض طرح مورد نظر را كه توسط كاربرو در كامپيوتر طراحي شده است را بر روي پارجه يا شي مورد نظر انتقال مي‌دهند . با توجه به خاصيت و ساختار ويژه پارچه ( شل بودن آن ) ، سيستم و مكانيزم مخصوصي جهت بارگذاري و همچنين جمع كردن پارچه به دستگاه پلاتر اضافه مي‌كنند .

 اين دستگاه‌ها با توجه با نوع كاربرد آنها به دو گروه پلاترهاي تخت (FlatBed Plotter) و پلاترهاي رول (Roll Plotter) تقسيم مي شوند . هر كدام از اين گروه از پلاترها داراي مزايا و معايبي نسبت به هم مي باشند كه از مهمترين مزيت دستگاه هاي چاپ نسبت به دستگاه‌هاي چاپ تخت ، پايين بودن قيمت آنها و نياز به فضاي كمتر جهت كار مي باشد .

برترين مزيت دستگاه هاي چاپ تخت نسبت به دستگاه هاي چاپ رول ، قابليت چاپ بر روي تمامي اشياء ، اعم از سخت ( Solid) همانند چوب ، فلزات ، فوم و… و همچنين پارچه ، كاغذ و …. مي‌باشد .
برخي از شركت‌ها  براي كاربردهاي كوچكتر ،اقدام به طراحي و ساخت پرينترهاي تخت با ابعاد كوچك نموده اند . اين دستگاه‌ها يا بصورت مستقل ساخته شده‌اند و يا توسط برخي از شركت‌ها با تغيير دستگاه‌هاي چاپگر معمولي مانند Epson ، اقدام به ساخت اينگونه چاپگرهاي تخت نموده‌اند.     ۲ – روش چاپ غيرمستقيم :

  اين روش خود به دو بخش تقسيم مي‌شود :

   الف : روش انتقال جوهر بر روي جنس :
  در اين روش ابتدا طرح بر روي  كاغذ مخصوص ، چاپ مي‌شود و سپس توسط يك دستگاه پرس حرارتي ، جوهر تحت حرارت و فشار ايجاد شده بوسيله دستگاه،  بر روي جنس مورد نظر منتقل مي‌گردد.
 يكي از مزيت هاي اصلي اين روش تنوع موارد كاربرد است . همچنين گوناگوني دستگاه‌هاي قابل استفاده در اين روش با توجه به  نظر كاربر و هزينه اوليه تخصيص يافته ، بسيار متنوع مي‌باشد ، بطوريكه با هزينه بسيار پايين نيز افراد قادر به راه اندازي كارگاه‌‌هاي كوچك مي‌باشند.

 چاپ روي تي شرت
چاپ روي ليوان
پرس حرارتي
ب : روش انتقال مديا بر روي جنس :

  در اين روش كه بيشتر توسط  كارگاه هاي توليدي پوشاك ورزشي استفاده مي شود ، ابتدا توسط دستگاه پلاتر طرح بر روي جنس مخصوصي چاپ شده و دور طرح چاپ شده نوسط دستگاه برش مي خورد . سپس اين بخش چاپ و برش خورده پس از خشك شدن توسط كاربر جدا و بر روي پارچه و در جاي خود ثابت شده و سپس زير پرس حرارتي قرار مي‌گيرد و در نهايت جنس بوسيله حرارت و فشار بر روي پارچه ثابت مي‌گردد.
 در اين روش از دستگاه‌هايي بنام دستگاه‌هاي چاپ و برش استفاده مي‌گردد كه از معتبرترين ماركهاي اين دستگاه‌ها شركت رولند ژاپن مي‌باشد. با توجه به تنوع كاربرد اين روش شركت رولند انواع گوناگوني از دستگاه‌هاي چاپ و برش را ارائه داده است . البته توجه داشته باشيد كه دستگاه هاي رولند تقريبا در نمامي موارد چاپ كه پيشتر به آن اشاره شده است ، كاربرد دارند .
 در پايان ذكر اين نكته ضروري است كه براي هر يك از روش هاي پيشين نوع خاصي از جوهر متناسب با جنس و روش چاپ مي بايست استاندارد باشد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۳:۴۲ توسط:maryam موضوع:

قيمت دستگاه چاپ ليوان چقدراست

دستگاه چاپ روي ليوان چيست؟
قيمت دستگاه چاپ ليوان در سيستم چاپ سابليميشن دستگاهي است كه از طريق پرس و حرارت و در نسل جديد آن در دستگاههاي چاپ سه بعدي از طريق وكيوم و حرارت عكس را بر روي ليوان سابليميشن انتقال مي دهد.
خريد دستگاه چاپ عكس روي ليوان سرمايه گزاري مطميني جهت شروع يك كسب و كار جديد است چرا كه با قابليت چاپ روي ليوان جادويي ليوان شبرنگ ليوان پليمري و مدل هاي مختلف ليوان محصولات متنوعي را شامل ميگردد.

قيمت دستگاه چاپ روي تيشرت
چاپ عكس روي تي شرت يه كار پرطرفدار، لذت بخش و اگر اهل كار باشيد، پردرآمد به حساب مياد. مثلا تا قبل، براي خود من هميشه مشكل بود كه تي شرتي با طرح مناسب كه البته اندازم هم باشه پيدا كنم.فروش دستگاه چاپ ديجيتال روي تي شرت اما با روشي كه در ادامه بهتون ياد ميدم، ديگه اين مشكل كاملا حل ميشه و ازاين پس، به راحتي مي تونيد طرح دلخواهتون رو روي تي شرت چاپ كنيد.دستگاه پرس حرارتي
چاپ حرارتي | چاپ ديجيتال | چاپ ترانسفر |چاپ سابليميشن
در گذشته چاپ تنها بر روي كاغذ انجام مي‎شد كه روش آن نيز مشخص شده و به واسطه دستگاه‎ها‎ي چاپ صورت مي‎گرفت. در حال حاضر روش‎ها‎ي ديگري نيز وارد عرصه چاپ شده كه از آن با نام چاپ حرارتي ياد مي‎كنند كه قابليت چاپ بر روي سطوح پارچه‏اي، شيشه و سراميك را نيز دارد. چاپ حرارتي به دو صورت انجام مي‎شود.

۱- چاپ حرارتي يا ترانسفر

در چاپ ترانسفر ابتدا طرح بر روي پارچه يا سطح مورد نظر طراحي و سپس دستگاه پرس به همراه حرارت بر روي سطح گذاشته مي‎شود. يكي از ويژگي‎ها‎ي چاپ حرارتي با ترانسفر اينكه مي‎توان طرح را بواسطه چاپ افست يا چاپ ديجيتال بر روي سطح ايجاد و سپس از چاپ حرارتي استفاده كرد.

به منظور دقت در رنگ‎ها‎ بايد با توجه به كيفيت مركب، نوع پارچه، زمان و ميزان اعمال حرارت، پس از برگردان شدن روي پارچه، بهترين جلوه را روي البسه نمود كه در اين روش، رنگ‎ها‎ تا حدودي با طرح اوليه مطابقت دارد. تنظيم دستگاه بر روي رنگ‎ها‎ي CMYK مي‎تواند تركيب زيبايي بوجود آورد.

در روش چاپ حرارتي به شيوه ترانسفر، مركب سايان به رنگ بنفش، ماژنتا به رنگ آلبالويي سوخته و زرد به رنگ قهوه‌اي روشن مي‎باشد. پيگمنت يا (قدرت رنگ) مركب سايان نسبت به ساير مركب‌ها ۱۵ تا ۱۷ درصد بيشتر است. از اينرو ترام‌ها در چاپ ترانسفر، با فاصله زياد و بصورت ريزتر از هم هستند كه درصد آنها در كل پايين‌تر از روش‌هاي چاپي ديگر مي‎باشد.

تخمين و پيش بيني درصدهاي رنگ در چاپ ترانسفر، نيازمند تجهيزات پيشرفته مي‎باشد كه هزينه آن نيز مقرون به صرفه نيست. از اينرو تجربه رنگ‌شناسي براي دستيابي به رنگ‌هاي پرقدرت در چاپ ترانسفر، مي‎تواند به كيفيت رنگ‎ها‎ كمك كند.

سطوح مناسب براي چاپ ترانسفر

سطوحي را مي‎توان براي چاپ ترانسفر انتخاب كرد كه مركب كمتري در آن نفوذ كند و به خوبي روي پارچه منعكس شود. هر چه بافت سطح مورد نظر از تراكم بيشتري برخودار باشد، بهتر مركب را پس مي‌دهد و به هر ميزان كه پوك‌تر باشد، مركب را به خود جذب و در نتيجه انتقال ضعيف‌تري روي پارچه صورت مي‎گيرد.

در گذشته براي چاپ حرارتي ترانسفر از كاغذ ژاپني مخصوص استفاده مي‎شد اما در حال حاضر قيمت دستگاه پرس حرارتي نوع كره اي آن نيز وارد بازار شده كه كيفيت بالايي دارد. بطور كلي براي چاپ حرارتي ترانسفر بايد مركب، جنس پارچه يا الياف بايد داراي كيفيت بالايي باشند تا چاپ بخوبي انجام شود.
۲- چاپ حرارتي با دستگاه سابليميشن

دستگاه چاپ سابليميشن با نام چاپ حرارتي نيز شناخته مي‌شود كه يكي از بهترين روش‌هاي چاپ بر روي اشياء به شمار مي‎رود و اساس كار آن، بر پايه تصعيد مواد بوده و با اين كار جوهر از كاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل گردد. دستگاه پرس حرارتي سابليميشن براي سطوح صاف از قبيل البسه، ام دي اف، كاضي، سراميك و … مورد استفاده قرار مي‎گيرد.دستگاه پرس حرارتي پارچه علاوه بر اين از دستگاه چاپ سابليميشن براي ليوان‎ها‎ي مخروطي، بزرگ و كوچك استفاده مي‎شود. دستگاهي كه بدين منظور مورد استفاده قرار مي‎گيرد، بشكل قالب ليواني بوده كه بر روي سطح استوانه‏اي قرار و طرح مورد نظر چاپ مي‎گردد. علاوه بر اين براي چاپ بر روي بشقاب و چاپ سه بعدي نيز اين دستگاه كاربرد دارد.

كيفيت چاپ در شابليميشن بالاست و بعد از چاپ طرح پاك نخواهد شد و سطوح چاپ شده نيز قابل شست‌وشو بوده و نهايتا با توجه به هزينه پايين، نسبت به ساير روش‌هاي چاپ بر روي سطوح، مي‌توان حتي يك عدد سفارش را با كيفيت بالا و در مدت كوتاهي انجام داد.پرس حرارتي بزرگ يكي از مزاياي اين روش چاپ، هزينه پايين دستگاه‎ها‎ي چاپ و همچنين امكان چاپ در تيراژ پايين مي‎‎باشد.
نكاتي در استفاده از چاپ سابليميشن

براي شروع چاپ بوسيله دستگاه سابليميشن، يك كاغذ مخصوص سابليميشن، دستگاه پرس حرارتي، عدد پرينتر جوهر افشان و چسب نسوز مورد نياز مي‎‎باشد.
تصوير دلخواه مي‎‎توان با استفاده از يك پرينتر خانگي و جوهر Sublimation روي كاغذ مخصوص چاپ مي‎گردد و سپس تصوير چاپ شده روي شي مورد نظر قرار داده مي‎‎شود كه بواسطه گرما و حرارت دستگاه به سطح جسم منتقل مي‎شود.پرس حرارتي دستي وجود يك پوشش مخصوص روي شي از پاك شدن تصوير چاپ شده جلوگيري مي‎كند.
تصوير بايد بشكل معكوس روي كاغذ مخصوص چاپ شود تا پس از انتقال، جهت تصوير به حالت اصلي خود بازگردد. براي اين كار مي‎توانيد از امكانات آينه Miror در تنظيمات پرينتر استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۲:۴۰ توسط:maryam موضوع:

درباره ساك دسته اي تبليغاتي

ساك دسته اي

تعرفه چاپ ساك دستي پارچه اي سوزني تبليغاتي

ساك دستي پارچه اي تبليغاتي

اگر شما هم قصد خريد از يك فروشگاه رو داشته باشيد خيلي خوشحال ميشويد كه اون فروشگاه براي بسته بندي و حمل كالاي خريداري شده به شما ساك دستي تبليغاتي كه از جنس پارچه اي باشه رو بده .
از يه طرف شايد تبليغ اون شركت روي اون ساك دستي پارچه اي چاپ شده باشه ولي شما از خريده خودتون خوشحاليد با اينكه ميدونيد با حمل اون ساك دستي داريد تبليغ اون شركت يا گروه چاپي و تبليغاتي رو انجام ميديد، ولي حاضريد نه تنها اون جنس رو بلكه جنس هاي ديگره ديگه هم كه از اون شركت خريد نكرديد را، براي حمل نقلشون از اون ساك دستي تبليغاتي يا شاپينگ بگ استفاده كنيد .
مزاياي استفاده از اين ساك پارچه اي تبليغاتي يا ساك دستي تبليغاتي چيست؟

۱٫ حمل راحت كالاي خريداري شده براي مشتري
۲٫ ماندگاري و دوام بيشتر نسبت به نايلون هاي تبليغاتي
۳٫ حمل كالاي سنگين تر نسبت به نايلون هاي تبليغاتي
۴٫ چاپ لوگو روي ساك دستي تبليغاتي و پارچه اي و سوزني از ماندگاري بيشتر برخوردار است.
چاپ روي ساك دستي پارچه اي و يا ساك دستي سوزني چگونه انجام مي شود؟

چاپ روي ساك دستي پارچه اي بصورتي چاپ سيلك و بصورت چاپ بصورت توري و شابلون انجام ميشه بصورتي كه اول از طرح مورد نظر مشتري پرينت سياه و سفيد روي كاغذ كالك گرفته ميشه و بعد توري حساس شده و جاهاي كه چاپ ميشه بصورت شابلون عمل ميكند .
در چاپ سيلك از كاردك استفاده ميشود تا مركب رو روي توري حمل و قسمت چاپ شونده را روي پارچه مي اورد .
براي چاپ روي ساك دستي پارجه اي ميتوان بصورت دورو و يكرو چاپ رو انجام داد كه قيمت يكرو و دورو كار متفاوت است .
ميتوان از دسته اضافي بر روي ساك خريد پارچه اي يا سوزني استقاده كرد و قيمت ان به ساك دستي اضافه ميگردد.
ساك دستي در رنگ هاي مختلف قابل خردياري است كه ميتوان رنگ مورد علاقه خود را تهيه كنيد .
ساك خريد در دو گراماژ ۶۰ و ۹۰ گرم در بازار موجود است .

در اين روش از پارچه هاي توري با روزنه هاي بسيا ر ريز استفاده ميگردد
توري در قابي چوبي ثابت ميشود سپس بخش هايي از تصوير نبايد رنگ شود بالاك هاي حساس پوشيده ميشود
اين قاب هاي توري را شابلون يا كليشه مي‌نامند
سپس مركب چاپ يا رنگ را با فشار كاردك به سطح چاپ شونده منتقل ميگردد و مركب فقط از بخش هايي كه مسدود شده به كاغذ يا سطح چاپ شونده منتقل ميگردد و تصوير روي آن ظاهر ميشود
با چاپ سيلك ميتوان برروي انواع اشياء مانند پارچه ، چيني ، چوب ، سراميك ، فلز انواع كاغذ و مقوا و طلق هاي پي وي سي و … چاپ را انجام داد
اين نوع چاپ براي تبليغات بر روي انواع ساك هاي پارچه اي ، نايلوني ، پوشه هاي دكمه دار ، سررسيد و جلد مدارك نيز استفاده ميگردد

ساك دستي تبليغاتي همانند برد تبليغاتي سيار مي باشد كه در سطح شهر پخش ميشود و تبليغات خوبي براي محصولات كار شما مي باشد
ساك دستي به عنوان خدمات محصول شما به مشتري مي باشد نوع ساك دستي اگر از جنس خاص و چاپ خاص و چشم گير باشد و از كيفيت خوبي برخوردار باشد هم از ديد مشتري و هم از ديد عموم مردم مورد توجه بهتري قرار ميگيرد.
ساك دستي يا همان ساك خريد به چند دسته تقسيم مي شود :
*ساك دستي نايلوني
*ساك دستي پارچه اي
*ساك دستي مقوايي
ساك دستي نايلوني به تبليغات يكبار مصرف كه معمولا براي اجناس ارزان قيمت مورد استفاده قرار ميگيرد.
ساك دستي پارچه اي كه هم زيبا و هم دوسدار محيط زيست مي باشد كه به نوعي محصول جديد به حساب مي ايد از لحاظ قيمت و دوام و زيبايي در جايگاه اول مي باشد كه در رنگ ها و مدل هاي مختلف به مشتري ارائه ميگردد.
ساك دستي مقوايي اين نوع ساك دستي از لحاظ قيمت پر هزينه تر از ساك هاي ديگر مي باشد كه براي برندهايي مانند عطر و ادكلن و لباس هاي برند استفاده ميشود كه چاپ اين نوع ساك دستي ها با ماشين چاپ هاي تمام اتوماتيك انجام ميشود و داراي بندي طنابي مي باشد.

محصولي كه داراي اهميت زيادي و كاربرد مناسبي در عرصه تبليغاتي دارد ساك دستي پارچه اي مي باشد و تمامي شغل هاي جامعه به آن نياز دارند و سركار همه به اين محصول مي افتد چه بهتر كه ساك دستي پارچه اي از عمر طولاني تري برخوردار باشد كه مشتريان براي حمل بارهاي سبك خود از ساك دستي فروشگاه شما استفاده كنند . نقش مهم تبليغاتي ساك دستي پارچه اي و مقوايي در جامعه ما تمامي كشورها در درجه قرار مي گيرد .

چاپ طلاكوب

اين مدل چاپ با دستگاه اتوماتيك و نيمه اتوماتيك انجام مي شود نحوه ي كار اين نوع دستگاه شامل يك اتو و با حرارت و كليشه با فشار پا يا هيدروليك بر روي اجسام چاپ طلاكوب كد نوارهاي آن در رنگ و طرح و رنگ هاي مختلف طلايي نقره اي قرمز ، سبز ، مشكي و غيره مي باشد
پوشه دكمه دار طلقي

و انواع سر رسيد انواع كاتالوگ ، سربرگ انواع مقوا و كاغذ و پلاستيك چاپ مي شود .
ساك دستي تبليغاتي پارچه اي

– نايلوني – مقوايي

ساك دستي پارچه اي تبليغاتي هداياي تبليغاتي بهار گيفت

وقتي مردم به فروشگاه يا مغازه اي براي خريد مي رونداز خريدار توقع دارد كالاي خريداري شده در ساك دستي پارچه اي شيك و با كلاسي ، بادوام محصول خود را تحويل بگيرد پس ساك دستي پارچه اي از ديدعموم داراي اهميت زيادي مي باشد .

در نمايشگاه هاي بين المللي شيك ترين و زيباترين ساك دستي پارچه اي به عموم مردم ارائه داده ميشود ساك دستي پارچه اي با اندازه ها و طرح ها و رنگ هاي مختلف با دستگاه هاي تمام اتوماتيك به صورت گرمايشي و جريان برق دوخته مي شود نوع ديگر آن با چرخ خياطي دوخته مي شود .

ساك دستي پارچه اي

ساك دستي پارچه اي نوعي بسته بندي كالاهاي فروشگاهي و به نوعي ساك دستي هديه تبليغاتي شركت يا فروشگاه مي باشد .

ساك دستي پارچه اي به دليل استحكام و طول عمر زياد و قيمت مناسب يكي از پر فروش ترين نوع محصول تبليغاتي مي باشد ساك دستي پارچه اي تاثيرگذار ترين و بهترين نوع تبليغات محسوب مي شود .

ساك دستي پارچه اي ازنوع دوست دار محيط زيست مي باشد زيرا مواد شيميايي در آن به كار نرفته است به همين سبب با ماندگاري بالا و بازيافت به محيط زيست آسيبي نمي رساند .

ساك دستي

ساك دستي پارچه اي يا ساك دستي سوزني شامل چندين خظ توليد مي باشد .

نوع اول : نوع سنتي با چرخ خياطي و كاملا با دست دوخته مي شود دو دسته آن به صورت لوپ يا زنبيلي دوخته مي شود كه داراي استقامت زيادي مي باشد در نوع دوم ساك دستي با دستگاه تمام اتوماتيك التراسونيك انجام مي شود اين نوع ساك دستي ها از تنوع بالايي برخوردار است پوشه دكمه دار پارچه اي در اين خط توليد انجام ميشود .

ساك دستي پارچه اي شعار و دوست دار محيط زيست
ساك دستي پارچه اي يا سوزني

ساك سوزني جايگزين نايلون و سلفون با كيفيت بالاتر استقامت بشتر و با قيمت مناسب
ساك دستي تبليغاتي پارچه اي كاربد خوبي براي تمامي نمايشگاه ها و فروشگاه هاي مزون و بوتيك هاي لباس دارند.
قيمت ساك دستي پارچه اي

ساك دستي پارچه اي ارزان يكي از بدترين انواع ساك هاي دستي پارچه اي مي باشد كه در بازار بدليل كيفيت پايين و قيمت ارزان زياد يافت ميشود و شركت بدليلي قيمت پايين گول اين نوع شركت هارو ميخورند .
ساك دستي پارچه اي تاثير گزار ترين روش براي تبليغات است
ساك دستي پارچه اي از نظر قيمت و دوام و زيبايي در بازار امروز بسيار مرسوم شده است
ساك دستي پارچه اي در سايز ها و رنگ هاي متنوع و مختلف مي باشد
ساك دستي پارچه اي نوعي بسته بندي يا در واقع به عنوان هديه تبليغاتي محسوب مي شود
با توجه به مقاوم بودن آن حتي بعد از خريد يا هديه گرفتن از شما باز هم مورد استفاده قرار ميگيرد
بهار گيفت بهترين توليد كننده انواع ساك دستي در جنس هاي مختلف سوزني، پارچه اي ، كاغذي ، نايلوني و واتر مي باشد.
ساك دستي تبليغاتي
ساك دستي پارچه اي از نوع هاي مختلف و گرماژ گوناگون پارچه اي يا همان ساك دستي سوزني هم به صورت دستگاه اتوماتيك و همه به صورت دوخت دستي – كه با چرخ خياطي انجام مي گيرد
توليد انواع ساك دستي – پارچه اي – ساك دستي سوزني – ساك دستي واتر – انواع تي شرت و كلاه تبليغاتي
چاپ بر روي ساك دستي پارچه اي چگونه انجام مي شود
چاپ بر روي ساك دستي پارچه اي هم به صورت سنتي و هم به صورت نيمه اتوماتيك انجام مي شود
در چاپ سنتي براي ساك دستي پارچه اي شابلون چاپ سيلك ساخته مي شود
توري نازكي كه رنگ را از خود رد ميكند كه توري عكاسي مي شود با طرح مورد نظر شما، توري ابتدا با ماده حساس كننده آغشته مي شود و طرح شما زير نور ده دقيقه مي ماند و سپس با فشار آب شسته مي شود بعد از آن طرح مورد نظر شما ظاهر شده و حاشيه توري با چسب پوشانده شده و سپس مركب چاپ ريخته شده و با كاردك پلاستيكي با فشار دست طرح مورد نظر بر روي ساك دستي نقش مي بندد

ساك دستي پارچه اي،سوزني،واتر و . . . يكي از بهترين ابزاري است كه جايگزين پلاستيك مي باشد و همچنين براي تبليغات يكي از عوامل تاثير گزار مي باشد
ساك دستي پارچه اي جادار،كم وزن،شيك در رنگ هاي مختلف و متنوع است كه باعث ديده شدن بهتر شركت يا دفتر و يا . . . شما ميشود

ساك دستي تبليغاتي اغلب در موارد زير كاربرد دارد:

بسته بندي كالاهاي فروشگاهي مانند پوشاك، ساعت، طلا و جواهر، آرايشي و بهداشتي، قطعات كامپيوتر و غيره

بسته بندي هداياي تبليغاتي مانند سالنامه (سررسيد)، ارگانايزر، كتاب هاي نفيس، ست هاي مديريتي، لوح تقدير و يادبود و غيره

بسته بندي براي كاتالوگ ها، فولدر ها، اسناد و ليست قيمت ها و غيره علي الخصوص در زمان برگزاري همايش ها، سمينار ها و يا شركت در نمايشگاه ها

شايان ذكر است اين كالا خود به تنهايي در دست هر فرد مي تواند نقش يك بيلبرد تبليغاتي متحرك را ايفا نمايد كه طبيعتاً نقش بسزايي را در پيشبرد اهداف سازمان يا شركت شما بازي كند

ساك دستي هاي كاغذي با انواع كاغذ گلاسه، مقواي پشت طوسي و يا كرافت ساخته مي شود كه دو نوع گلاسه و مقواي پشت طوسي به منظور استحكام بيشتر بايد با سلفون روكش شود

ساك دستي هاي پارچه اي با توجه به كيفيت ماندگاري بالايي كه دارند جايگيزين ساك هاي دستي كاغذي مي گردند و به همين سبب امروزه بيشترين تبليغات را شركت ها بر روي ساك هاي دستي پارچه اي مي گذارند تا بصورت متحرك برند و نام شركت شما را در معرض ديد بسياري از بازديد كنندگان قرار ميگيرد و در خاطر آن ها نقش مي بندد. بهار گيفت با استفاده از دستگاه هاي روز دنيا و توانايي توليد بالايي كه دارد در كمترين زمان ممكمن ميتواند پاسخ گوي بسياري از مشتريان خود باشد .ساكدستي پارچه اي در گرماژمختلف توليد ميگردد.

ساك دستي

ساك دستي سوزني براي نگه داري موقت و شيك كالا بصورت مداوم استفاده مي گردد .

چاپ روي ساك هاي سوزني يا پارچه اي به صورت سيلك انجام ميگيرد از مزاياي اين نوع چاپ ماندگاري بالا مي باشد . نوع ديگري از چاپ كه ميتوان روي ساك دستي پارچه اي و كاغذي صورت ميگيرد چاپ سابليميشن مي باشد .

ساك دستي فقط يك ساك خريد نيست . ساك خريد براي شما كه برند خود را روي ان حك مي نمايد تبليغي متحرك كه براي شما تبليغاتي كم هزينه و به صرفه تر از تبليغات تلويزيوني مي باشد .


برچسب: ، انواع سررسيد تبليغاتي، انواع هداياي تبليغاتي، جعبه هاي تبليغاتي، ساك دسته اي نايلوني تليغاتي، ساك دسته اي پارچه اي تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۱:۱۰ توسط:maryam موضوع:

پوشه هاي دكمه دار تبليغاتي

پوشه تبليغاتي

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه ميخواهيد چند برگ يا چند خودكار خود را در مدرسه يا خانه يا محل كار جابجا كنيد و نميخوايد كيف خود را كه وزنه زيادي دارد با خود حمل كنيد .
اين موقع شما به اين فكر ميكنيد كه كاش جايگزين سبك و زيبا و جادار براي حمل اين چند كتاب و قلم داشتيد .
بله اين موقع هست كه شما نياز به پوشه هاي طلقي سبك و پوشه هاي دكمه دار پيدا ميكنيد پوشه هايي كه اگر خوش شانس باشيد ميتوانيد از شركت هايي كه براي تبليغات خود از روي آن استفاده ميكنند بهره ببريد.
شركت هاي بزرگ از پوشه هاي طلقي تبليغاتي براي ارائه خدمات خود استفاده ميكنند.
از اين پوشه ها در ادارات ، مدارس ، نمايشگاه ها و بنگاه ها استفاده ميكنند.
جنس پوشه هاي تبليغاتي از چيست؟
اغلب از طلق پي وي سي مي باشد كه اين جنس باعث ميشود پوشه پاره نشود و ضد آب باشد.
ابعاد پوشه هاي پلاستيكي به چه شكل است ؟
ابعاد پوشه ها طلقي يا پلاستيك دكمه دار تبليغاتي اغلب A3 A4 A5 B5 و ملخي ميباشد كه ميتوان از خصوصيات آنها به دكمه پلاستيك و فلزي روي پوشه اشاره كرد
پوشه ها عموما در بنگاه ها ، اداره جات ، شركت ها ، مدارس و غيره كاربرد دارد
جنس پوشه ها از طلق ميباشد و داراي يك دكمه فلزي و پلاستيكي هستند
پوشه ها در سايز هاي مختلف ارائه ميگردد
چاپ تبليغاتي كه برروي پوشه ها انجام ميگردد چاپ طلاكوب ، چاپ سيلك ميباشد
كه چاپ طلاكوب ماندگاري بيشتري نسبت به چاپ سيلك دارد وجلوه زيباتري به پوشه ميدهد
چاپ طلاكوب توسط يك كليشه و نوارهاي مختلف رنگي طلا انجام ميشود ، چاپ سيلك توسط مركب انجام ميشود
پوشه ها از لحاظ كيفيت به چند دسته تقسيم ميشوند:
پوشه هاي پاپكو درجه اول
پوشه هاي پيل آوران
پوشه هاي سهند
پوشه هاي دكمه دار

اين نوع محصول از جنس طلق مي باشد در ابعاد A4 B4 A5 وملخي ميباشد

پوشه هاي طلقي از نظر كارايي براي اسناد و مدارك مناسب مي باشد نمايشگاه هاي ماشين و تمامي شركت ها و ادارات دولتي و خصوصي مورد استفاده قرار ميگيرد بر روي اين نوع پوشه ها از چاپ طلا كوب با كليشه فلزي استفاده ميشود .

پوشه هاي طلقي به دليل ماندگاري بالايي كه دارند مي توانند گزينه ي خوبي براي هديه به مشتريان باشند اين نوع پوشه ها از تنوع رنگ بالايي برخوردارند .

كليشه فلزي

كليشه قطعه اي فلزي از جنس قلع مي باشد كه با اسيد كاري ايجاد مي گردد اين قطعه ي فلزي كارايي هاي بسياري دارد از جمله كارايي هاي آن چاپ طلاكوب

و داغي بر روي هداياي تبليغاتي مي باشد كليشه با متصل شدن به دستگاه طلاكوب با استفاده از حرارت و فشار عمل چاپ را انجام ميدهد .

چاپ بر روي پوشه هاي دكمه دار و طلقي از بيشترين كاربردهاي آن است چاپ به صورت طلاكوب نقره كوب ، مشكي كوب و ….. انجام مي گيرد اين نوع چاپ ماندگاري بالايي را نيز داراست .

بهترين تبليغ پوشه دكمه دار براي تمامي اصناف در نظر گرفته شده است پوشه دكمه دار در طرح ها و رنگ هاي مختلف زينت بخشي تبليغات شما و چاپ طلاكوب به آن جلايي خاص مي دهد اين نوع پوشه ها در نوع هاي مختلف به سليقه مشتري تهيه و عرضه مي گردد .
پاكت دكمه دار پوشه دكمه دار:
پاكت دكمه دار فلدر يا همان پوشه دكمه دار تبليغاتي اين نوع محصول تبليغاتي از جنس طلق pp با قابليت چاپ طلا كوب در تمامي اداره ها و مدارس وشركتها مورد استفاده قرار ميگيرد
پاكت دكمه دار در رنگها و طرحها و رنگها واندازه هاي مختلف
پوشه پلاستيكي يا همان پوشه دكمه دار تبليغاتي راه كار موفق تبليغاتي پوشه پلاستيكي با چاپ طلاكوب بسيار زيبا و با دوام با سرعت تحويل

پوشه دكمه دار

پوشه دكمه دار از انواع طلق نرم مي باشد پوشه هاي پلاستيكي قابليت چاپ طلاكوب را دارد .

پوشه هاي پلاستيكي يا پوشه طلقي يا پوشه دكمه دار بهترين تبليغ براي تمامي قشرهاي جامعه قيمت مناسب پوشه و عمر طولاني اين نوع محصول رتبه اول تبليغاتي را دارا مي باشد.

پوشه دكمه دار
پوشه هاي دكمه دار در سايز هاي مختلف و رنگ هاي مختلف A4 , A5 , B5 و ملخي كه اندازه ها به نوع سفارش مشتري بستگي دارد

پوشه هاي دكمه دار در اداره جات املاك مسكن و مطب ها و بيمارستان ها كارايي بسياري دارد. پوشه تبليغاتي يا همان پوشه دكمه دار محافظ خوبي براي اسناد شما به حساب مي آيد.

پوشه هاي طلقي براي مدت طولاني ماندگاري دارند به همين دليل استفاده از آن ها در حال رواج پيدا كردن مي باشد شما اگر به هر اداره يا سازماني برويد براي نگه داري اسناد و مدارك خود حتما به پوشه دكمه دار نياز پيدا خواهيد كرد .
قيمت پوشه طلقي يا پوشه دكمه دار

پوشه طلقي بهترين نوع تبليغ است با دوام اثر گزار براي تمامي عموم مردم و از لحاط قيمتي ببسيار بصرفه است
پوشه طلقي يا پوشه دكمه دار براي مدارس و اداره جات بيمارستان ها و تمامي ارگان ها مورد استفاده قرار ميگيرد و از لحاط قيمتي ببسيار بصرفه است
تبليغات پوشه طلقي با چاپ طلا كوب زيبايي خاصي به پوشه دكمه دار مي دهد و از لحاط قيمتي ببسيار بصرفه است
كه با ساخت كليشه فلزي از نوع قلع مي باشد و از لحاط قيمتي ببسيار بصرفه است

پوشه هاي طلقي و پلاستيكي
بسيار ارزان و براي عموم اتفاده مي شود اين پوشه هاي طلقي و پلاستيكي در سايز هاي A4,A5 ملخي و … وجود دارند اين پوشه در ادارات،مسكن،مدارس،ارگان دولتي، شركتها كاربردي زيادي دارند.
اين پوشه هاي پلاستيكي ماندگاري بالايي دارند

پوشه هاي طلقي و پلاستيكي با ماندگاري بالا براي استفاده در همه ي ارگان ها و شركت ها استفاده دارند از مزاياي ديگري كه اين پوشه ها دارند رنگ هاي مختلفي و متنوعي را دارا مي باشند.

پوشه هاي پلاستيكي براي مدارك شما جايگاه مناسبي مي باشد و از گم شدن آن ها جلوگيري ميكند
پوشه دكمه دار – پوشه پلاستيكي – پوشه طلقي
توليد و چاپ طلا كوب پوشه پلاستيكي در اسرع وقت با كيفيت عالي و مناسب
پوشه پلاستيكي از نوع با دوام ترين و پر مصرف ترين در جامعه كنوني ما مي باشد
پوشه دكمه دار يا همان پوشه طلقي يا پلاستيكي در نوع هاي مختلف با گرماژ متفاوت تولد مي گردد
كد سفارش پوشه دكمه دار يا پلاستيك يا همان پوشه طلقي براي اداراه جات و مدارس،بيمارستان ها كاربرد بسياري دارد

پوشه هاي تبليغاتي براي همه ي اصناف استفاده دارد زيرا مدارك شما را نگهداري مي نمايد .
پاكت دكمه دار پلاستيكي وانواع پوشه دكمه دار وپوشه پلاستيكي با چاپ طلاكوب در سريع ترين زمان باكيفيت عالي
پاكت دكمه دار يا همان پوشه طلقي در اندازهاي مختلف b4،a4 a5وملخي وپوشه ال وپوشه دكمه دار دو دكمه وانواع كيف و فلدر طلقي


برچسب: ، انواع هداياي تبليغاتي، تبليغ پوشه دكمه دار، هداياي تبليغاتي، پوشه پلاستيكي تبليغاتي، كيف تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۸:۵۸ توسط:maryam موضوع:

درباره بج يا نشان سينه تبليغاتي

نشان تبليغاتي

بج يا نشان سينه

قطعه اي است فلزي معمولا در ابعاد ۲ در ۲ سانتي متر(مساحت حدود ۴ سانتيمتر مربع) كه روي لباس نصب مي‌شود و نشان دهنده لوگو يا نوع فعاليت كاري يك موسسه مي‌باشد.

امروزه مديران بازاريابي براي برند سازي، معرفي و فروش محصولات خود به مشتريان، از روشهاي تبليغاتي متفاوتي استفاده مي‌كنند. بج يا نشان سينه به عنوان يك كالاي تشريفاتي در مناسبت هايي مانند نمايشگاه، سمينار، ملاقات حضوري، جلسات رسمي با طرف هاي تجاري و كاري كاربرد دارد.

بج سينه يا نشان سينه قطعه فلزي است كه با اسيد كاري برش كاري و آبكاري به صورت آهن ربايي يا سوزني بر روي گوشه اي از لباس نصب مي شود

معمولا در بج لوگو به صورت رنگي يا فلزي مي باشد .

قيمت بج سينه تبليغاتي

بج سينه يا همان نشانه سينه نمادي از وابستگي شخص به ارگان وسازمان خود ميباشد،بج سينه يا همان نشان سينه قطعه فلزي كه اسيد كاري ميشود وسپس پشت ان باميخ ريز لحيم كاري شده وبعداز ان بج سينه يا همان نشان سينه به ابكاري ميشود،توليد كننده بج سينه با ابكاري طلا،بج يا همان نشان سينه بروي لباس وكت نصب ميشود بج سينه قطعه فلزي كه اسيد كاري مشود وابكاري ميشود بج يا همان نشان سينه بعد از ابكاري با اره مويي بريده ميشود گروه توليدي تبليغاتي بهار گيفت انواع بج سينه نشان سينه با كيفيت اره كاري ابكاري طلا درخدمت شركتها و اورگانهاي دولتي وغير دولتي.
بج كت

بج كت قطعه اي است فلزي در ابعاد ۲ در ۲ و روي لباس نصب مي شود و نشانه لوگو يك موسسه است.

نشان سينه

امروزه مديران موسسه و شركت ها براي فروش محصولات خود به مشتريان از اين روش هاي تبليغاتي استفاده مي كنند،بج سينه ،نشان سينه ومدال در سريع ترن زمان باكيفيت عالي با ابكاري طلا

بج سينه ، نشان سينه.
بج سينه يا نشان سينه نمادي از وابستگي افراد گروه ونهادها.
بج سينه هم اتكت سينه گل سينه نيز ناميده ميشود.
بج سينه يا همان نشان سينه
قطعه فلزي است كه با اسيد كاري ساخته ميشود كه لوگو سازمان يا اورگان يا شركت بروي ان حك ميشود و بعد از اسيد كاري ابكاري ميشود واگر لوگوها رنگ داشته باشد در كارگاهاي رنگكاري ميشود.
بج يا همان نشان سينه با اره كاري دور آنها وبرش كاري داخل كه به صورت اره مويي صورت ميگيرد.
امروزه با پيشرفت جامعه كنوني بج با دستگاه ليزر هم بريده ميشود.
كه اگر تعدادشان بالاي صد عدد باشد به صرفه ميباشد.


برچسب: ، انواع هداياي تبليغاتي، ست مديريتي تبليغاتي، نشان سينه ي تبليغاتي، هديه تبليغاتي، كيف تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۷:۳۸ توسط:maryam موضوع:

خودكار تبليغاتي چيست

خودكار تبليغاتي

خودكار تبليغاتي هديه اي مناسب جهت تبليغت محصولات و خدمات شما

تبليغات يك فرايند براي شناخته شدن محصولات، فرآورده‎ها‎ و خدمات يك شركت و يا يك كارخانه‎‎ ‎مي‌‎باشد. در تبليغات كوچك يا بزرگ بودن محل توليد اهميت ندارد بلكه آنچه كه مهم است و موجب جذب مشتريان‎‎ ‎مي‌‎گردد، شيوه ارائه و بيان تبليغات‎‎ ‎مي‌‎باشد. براي تبليغات شيوه‎ها‎ي متفاوتي وجود دارد اما يكي از راه‎ها‎ي ماندگار و تأثيرگذار، حك كردن نام شركت يا مؤسسه بر روي اشيا كوچك و تزئيني‎‎ ‎مي‌‎باشد. اين اشيا كه معمولاً بصورت هدايا بين افراد رد و بدل‎‎ ‎مي‌‎شوند مكان مناسبي براي معرفي و شناساندن محصولات و بطور كلي تبليغات‎‎ ‎مي‌‎باشند.
به عبارت روشنتر از گذشته‎ها‎ي دور تاكنون هديه دادن يكي از روش‎ها‎ي ايجاد حس اشتراك و ايجاد روابط عاطفي ميان انسان‎ها‎ بوده است.‎ ‎افراد با توان بيشتري از اشيا كادويي مراقبت‎‎ ‎مي‌‎كنند. همچنين هدايا و كادوها به علت يادآور بودن خاطرات خوب، بيشتر از ساير وسايل مورد توجه قرار‎‎ ‎مي‌‎گيرند و افراد آنها را وسايلي مقدس مأبانه‎‎ ‎مي‌‎پندارند.
خودكار تبليغاتي ، روشي موثر جهت تبليغات

تبليغات برروي خودكار هاي تبليغاتي بايد به گونه اي باشد كه در معرض ديد مستقيم قرار گيرد و باعث جلب نظري ديگر افراد قرار گيرد. رنگ مناسب و جذاب مي تواند در توجه و در معرض ديد قرار دادن ديگران بسيار مفيد واقع گردد شايد بتوان گفت جز اولويت هاي اول در يك طراحي خودكار تبليغاتي رنگ مي باشد. طراحي خودكارهاي تبليغاتي بايد به شكلي هم مرتبط با محصول يا خدمات بوده و هم راحتي استفاده و داراي بدنه خوش دست ومناسب باشد. در ابتدا نظر مشتري نيز بايد سنجيده شود ولي با توجه به اينكه براي چه بخشي مي خواهيد اين خودكارهاي تبليغاتي را تهيه نمائيد طراحي نيز قطعا تغيير خواهد كرد جنس بدنه، شكل و گيره هاي خودكارهاي تبليغاتي مي تواند به اشكال مختلف درآيد مثلا يك شركت متقاضي ضرب برند خود برروي خودكارهاي تبليغاتي است اين تبليغ مي تواند هم برروي بدنه خودكار و هم با زنجيرو يك پلاك برروي گيره و دسته خودكار مشخص گردد و روش هاي مختلف ديگر كه با توجه نوآوري هاي طراح به خواستار اين وسايل داده مي شود.

مساله اي كه مهم است خودكار جنبه نوشتاري دارد و بايد به شكلي راحت در دست قرار گيرد طراحي خودكارهاي تبليغاتي نبايد به شكلي باشد كه فقط جنبه تزئيني داشته باشد بلكه بايد به نحوي طراحي گردد كه براحتي دربين انگشتان قرار گيردنه خيلي بزرگ و قطور و نه خيلي ريز و نازك، جوهر داخل خودكار نيز از مرغوبيت برخودار بوده و براحتي روي كاغذ حركت كند. در بيشتر موارد تبليغات روي بدنه خودكار نوشته مي شود بايد در هنگام طراحي حتما مد نظر داشته باشيم اين تبليغ و يا نوشته اي كه برروي بدنه خودكار قرار مي گيرد با رنگي متمايز و شفاف برروي خودكار قرار گيرد و به مرور زمان پاك نشود تا بتواند نشانگر تبليغ دربازه زماني بالايي باشد. جنس بدنه نيز از مواد مستحكم و مرغوب برخودار باشدتا در اثر ضربه سريع نشكند.

خودكار تبليغاتي يكي از اين وسايل‎‎ ‎مي‌‎باشد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم كاربردي‎‎ ‎مي‌‎باشد و افراد زيادي خودكارهاي تزئيني را براي هديه دادن به عزيزان خود، انتخاب‎‎ ‎مي‌‎كنند. خودكار تبليغاتي به دليل كاربردي بودن و نيز تكرار دفعات استفاده بيشتر از ساير وسايل در جلو چشم افراد قرار‎‎ ‎مي‌‎گيرد و ارتباط مستمري ميان اين وسيله با كارهاي روزانه وجود دارد، از اينرو تأثيرگذاري بيشتري نسبت به ساير شيوه‎ها‎ي تبليغاتي دارد.
انواع خودكار تبليغاتي

هداياي تبليغاتي ترمه خودكارهاي تبليغاتي خود را در انواع مختلف مانند خودكار تبليغاتي فلزي، خودكار تبليغاتي PVC‎‎ ، خودكارآويز و همچنين ست خودكار و روان نويس را با تيراژ مناسب در اختيار مشتريان عزيز قرار‎‎ ‎مي‌‎هد. خودكار تبليغاتي يكي از شيوه‎ها‎ي مهم در تبليغات است كه عامل مهمي در به خاطر سپردن محصول يا خدمات شما‎‎ ‎محسوب مي‎شود كه با حك كردن نام شركت و يا مؤسسه شما بر روي خودكار، باعث ايجاد رابطه پايدار بين طرفين (هديه گيرنده‎ ‎و هديه دهنده)‎‎ ‎مي‌‎گردد.


برچسب: ، انواع هداياي تبليغاتي، ساعت تبليغاتي، ست مديريتي تبليغاتي، هديه تبليغاتي، كيف تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۵:۲۴ توسط:maryam موضوع:

تعريف هداياي تبليغاتي و كاربرد هايش چيست

جعبه تبليغاتي

هداياي تبليغاتي در واقع يك روش نوين تبليغاتي براي تشكر و قدر داني از انتخاب و اعتماد مشتريان به شما مي باشد. هداياي تبليغاتي را مي توان يادگاري هاي كاربردي در نظر گرفت كه نام ، نشان و آرم تجاري شما وهمچنين محصولات و خدمات شما را به گونه اي موثر در ذهن مشتريان حك مي كند و يا به عبارتي ديگر هداياي تبليغاتي يكي از مهمترين عوامل جلب توجه مي باشد كه ميتواند اثر زيادي در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به اين نكته هم بايد توجه كرد كه انتخاب صحيح نوع هداياي تبليغاتي و به كارگيري خلاقانه در انتخاب يا طراحي هدايا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زيرا بسياري از مشتريان از هداياي تبليغاتي خود استفاده مي كنند ارائه هدايايي خلاق كه مخاطب را به هيجان آورد باعث خشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغات كننده در مشتري مي شود.
مشتريان اكثرا آگهي هاي چاپي و الكترونيكي را نگه نميدارند يا ازخاطر ميبرند ولي با ارائه يك هديه تبليغاتي حتي كوچك (كه مي تواند يك خودكار تبليغاتي يا ليوان تبليغاتي و … باشد) كه اطلاعات تماس شما روي آن درج شده ميتوانيد ارتباطي نزديك و مستقيم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نماييد..
طبق پژوهش هاي مستمري كه در زمينه هداياي تبليغاتي انجام شده است در روابط هديه دهندگان و هديه گيرندگان ، يافته ها حاكي از اين است كه شركت هايي كه به مشتريان خود هداياي تبليغاتي مي دهند در مقايسه با شركت هايي كه هديه نمي دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدايا گيرندگان را دارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۰۴:۲۰ توسط:maryam موضوع: